4,3 Stjerner på Trustpilot

100% Økologisk bomuld

Gratis fragt & retur

4,3 Stjerner på Trustpilot

100% Økologisk bomuld

Gratis fragt & retur

Hvor befinder Exclusive Robes sig henne?

 

Exclusive Robes ApS har adresse ved Pladehals Allé 5, København SV.

 

Har i en fysisk butik, eller er det udelukkende en online webshop?

 

Vi har udelukkende en Webshop på nuværende tidspunkt. Langt henne i fremtiden kunne det godt være en mulighed med fysisk butik, men på nuværende tidspunkt er det ikke gældende. 

  

Hvordan kommer du i kontakt med os?

 

Du kommer i kontakt med os på vores mail info@exclusiverobes.dk, eller i vores livechat som er åben alle hverdage mellem kl. 18:00 - 22:00, lørdag mellem kl. 13:00 - 15:00 og helligedage mellem 10:00 - 17:00.

 

 

Forsendelse / Levering

 

Hvornår bliver din ordre pakket og sendt?

 

Pakker fra EXCLUSIVE ROBES til levering i Danmark, afsendes med GLS.
Såfremt bestillingen foreligger inden kl. 12:00 på hverdage (mandag-fredag), afsendes ordren normalt samme dag, det er dog ikke noget vi garanterer. Vi afsender ikke pakker i weekenden. Pakker leveres i Danmark med GLS inden for 1-2 hverdage og der er mulighed for at vælge pakkeshop eller hjemmelevering. 

 

Hvad koster forsendelsen?

 

Vi tilbyder gratis forsendelse og retur på din ordre i Danmark. I tilfælde af at du vil have returneret eller ombyttet en vare i Europa, skal du selv betale for returneringen. 

Vær opmærksom på at leveringer uden for EU , kan blive pålagt told og moms og at dette betales af modtager.

 

  

Betaling

 

Hvilke betalingsmetoder tager vi imod?

 

Exclusive Robes modtager betaling med VISA-Dankort, alle VISA betalingskort, alle Mastercard betalingskort og ApplePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

 

Er det sikkert at handle hos os?

 

Exclusive Robes bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

 

Returnering 

 

Hvordan forgår returnering?

 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, undtagen leveringsomkostninger senest 14 dage fra den dag vi modtager din returnering.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at returneringen er ankommet hos os. Læs mere om returnering på vores handelsbetingelser.

 

Bemærk: Vi vil ikke kunne bytte dine produkter eller sende pengene retur, hvis:

  • Hangtagget er taget af eller ødelagt
  • Produktet er blevet vasket i mellemtiden.
  • Produktet er beskadiget.
  • Produktet har været i kontakt med parfume, makeup, røg eller dyr.

  

Hvor lang tid gælder returretten?

 

Efter lovgivningen er der 14 dages returret fra den dag du bestiller din ordre. Hvis du opdater at der er fejl på din ordre efter 14 dage, går det ind under reklamation. Vi anbefaler dog at du gør os opmærksom, hvis du finder en fejl på produktet så hurtigt som muligt, så vi kan finde en løsning på dette. Du kan læse meget mere om reklamation og returret under vores handelsbetingelser.

 

 

Vaskeinstruktioner

 

Hvordan skal jeg vaske min kåbe?

 

Vi anbefaler at du højst vasker på max 30 grader. Vær opmærksom på at morgenkåben kan skrumpe 1 - 1,5 cm, svarende til 3-4% i alt, ved første vask. Morgenkåbens kvalitet holder efter vask. Vi fraråder at du bruger tørretumbler, da det kan ødelægge tekstilen og vi fraråder også at du bruger vaskemiddel. På den måde skåner du tekstilen bedst muligt og får et langt flottere resultat efter vask.

  

Kan kåberne stryges?

 

Normalt ville det være oplagt at stryge sin kåbe efter man har vasket den. Men vi fraråder at du gør dette. Hæng i stedet kåben op på en bøjle og lad den tørre helt naturligt. Der er mulighed for at skade tekstilen, hvis den bliver udsat for hård varme, da vi bruger 100% økologisk bomuld.

 

 

Størrelsesguide 

 

Hvor kan jeg se størrelsesguiden?

 

Vi har lavet to størrelsesskemaer, en til mænd og en til kvinder. Du finder størrelsesguiden her.

 

Hvordan er pasformen på kåben?

 

Igennem hele vores proces med udviklingen af vores kåber, har vi justeret målene så kåberne passer til den enkelte person (faconsyet), regular fit. Du vil ikke opleve oversize kåber eller dårlig pasform hos os.

 

 

Bæredygtighed

 

Hvilke tiltag er der blevet taget i forhold til bæredygtighed?

 

Hele vores kollektion af morgenkåber er lavet i 100% økologisk bomuld, så vores kunder undgår giftige kemikalier og vi samtidig beskytter miljøet. Vores forsendelsesposer er lavet af 100% genbrugsplast og vores logo som er på forsendelsesposen er lavet af sojabaseret blæk. 

 

 

Certificeringer

 

Hvilke certificeringer er der tilknyttet brandet? 

 

OEKO-TEX 100

ISO

BSCI

AMFORI

SMETA

 

 

Ordre 

 

Får jeg en bekræftelsesmail når jeg har bestilt en vare?

 

Ja vi sender automatisk en mail ud med din ordrebekræftelse, hvor du kan se dit køb samt dit ordre nummer.

 

Kan jeg foretag nogle ændringer, når jeg har bestilt en vare og betalt?

 

Hvis du ønsker at foretage ændringer i din bestilling, så skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt på info@exclusiverobes.dk. Det er muligt at ændre i din ordre, hvis vi ikke allerede har sendt den afsted.