4,3 Stjerner på Trustpilot

100% Økologisk bomuld

Gratis fragt & retur

4,3 Stjerner på Trustpilot

100% Økologisk bomuld

Gratis fragt & retur

1. BETALING
Exclusive Robes modtager betaling med VISA-Dankort, alle VISA betalingskort, alle Mastercard betalingskort, ApplePay, Mobilpay og Anyday (med Anyday kan du splitte din regning op over 4 måneder, i stedet for at betale hele beløbet på én gang). Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

 

Exclusive Robes bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

2. LEVERING / FRAGT

Exclusive Robes ordrer bliver pakket samme dag, som de bliver bestilt på vores hjemmeside.

 

Pakker leveres under normale omstændigheder inden for 1-2 hverdage af GLS.

Vi tilbyder gratis fragt/levering i Danmark. Du skal selv betale for fragten af produkterne, hvis leveringsadressen er udenfor Danmarks grænser, dette koster 299,00 kr. 

 

3. REKLAMATIONSRET

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du kan få pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Du skal reklamere inden for 2 dage, efter du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer efter 2 uger, at fejlen er opdaget, betragtes det som ikke rettidig. Såfremt du modtager et defekt produkt, skal du give os besked om dette hurtigst muligt.

 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet.

 

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du tage kontakt til vores kundeservice på info@exclusiverobes.dk, og fremsende billeder, der tydeligt viser det du reklamerer over. Hvis reklamationen er berettiget, vil du i korrespondancen med kundeservice blive informeret om det videre forløb.

 

Er reklamationen berettiget, vil vi sørge for fragtomkostningerne, ved at sende dig en gratis returlabel, på den mail, du har foretaget købet med.

 

Varen skal altid sendes tilbage i original forsendelse emballage, hvor posen er forsvarligt lukket. Husk kvittering for afsendelse samt vedlægge den returlabel som vi sender til dig på mail (udfyldt). Vi skal have bevis, for at varen er sendt til os.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation er ikke muligt fysisk da vi udelukkende er en webshop.

 

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

Exclusive Robes ApS
info@exclusiverobes.dk
CVR nr: 42170739

 

4. RETURNERING

Bemærk: Exclusive Robes ApS har ikke gratis retur, dette vil du selv skulle betale for ved en eventuel returnering.

 

Pak dine varer og returblanketten forsvarligt ned. Sørg for produkterne er foldet pænt sammen som da du modtog dem. Derefter afleverer du din pakke hos den nærmeste GLS pakkeshop, hvor du benytter vores information ovenover:

 

Varen skal returneres senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret Exclusive Robes ApS om, at du vil fortryde dit køb. Fristen anses for overholdt, hvis varen er afsendt inden 14 dage efter meddelelse til Exclusive Robes ApS

 

Du har ansvaret for at din returpakke pakkes forsvarligt, at den indleveres korrekt i en GLS pakkeshop og at du efterfølgende kan fremvise dokumentation for indlevering i form af kvittering og tracking nummer. Sender du retur uden brug af vores returblanket, er du selv ansvarlig for at varen kommer til os og ligeledes har bevis herpå i form af et tracking nummer.

 

Bemærk: Vi vil ikke kunne bytte dine produkter eller sende pengene retur, hvis:

 

  • Hangtagget er taget af eller ødelagt
  • Produktet er blevet vasket i mellemtiden.
  • Produktet er beskadiget.
  • Produktet har været i kontakt med parfume, makeup, røg eller dyr.

 

Er ovenstående ikke opfyldt, kan returnering ikke lade sig gøre.

Du kan finde vores returlabel her

 

5. OMBYGNING AF EN VARER

Vi tilbyder ikke ombytninger. Returner venligst produktet og bestil den ønskede størrelse separat på en ny ordre.

 

6. FORTRYDELSESRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@exclusiverobes.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Her skal du bruge vores returblanket som du kan finde her. Husk at beskrive hvorfor du ønsker af at gøre brug af fortrydelsesretten.

 

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke kan modtage købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Der er ikke fortrydelsesret på: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man gør i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

7. FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

8. TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, undtagen leveringsomkostninger senest 14 dage fra den dag vi modtager din returnering.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at returneringen er ankommet hos os.

 

9. RABATKODER

Bemærk at rabatkoder ikke kan benyttes ved køb af gavekort.
Rabatkoder kan ikke kombineres med andre koder, rabatter eller kampagner medmindre andet er opgivet.

 

10. KLAGEMULIGHEDER

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til info@exclusiverobes.dk

 

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, så kan du sende en klage til:

Center for klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal

 

her - http://ec.europa.eu/odr